أهل الفنأهم الأخبار

شيرين عبدالوهاب عن حسام حبيب : أتجوز قرد وما أرجعلوش وأسفة اني كدبت عليكم

يبدو أن أزمة الفنانة شيرين عبدالوهاب وزوجها حسام حبيب لم تنتهي وعادت مجددا وتصدرت التريند ، خاصة بعد ظهرت شيرين في مداخلة هاتفية مع الاعلامية لميس الحديدي في برنامجها كلمة أخيرة على قناة ON E .

وقالت شيرين عبدالوهاب خلال المداخلة الهاتفية : ” حسام حبيب طلب مني 10 % من الأرباح اللي بكسبها من شغلي ، ومش عاوزة أعرف أي حد تاني اسمه حسام ، ده أنا أتجوز قرد ومرجعلوش وأستاهل الضرب لأني طلعت قبل كدة وقلت مش بياخد مني فلوس”.

وتابعت كلامها : “أنا أسفة للناس عشان كدبت عليكوا أنا عارفة إن دي حاجة وحشة وربنا مبيحبهاش بس هقعد استغفر عشان يسامحني ، وعارفة إني هتعب جامد  عشان أرجع تانى شيرين اللى ضيعتها.. وعلاقتى أنا وحسام عمرها ما كان فيها أي حب “.

وكانت شيرين قد نفت كل تلك الاتهامات خلال الفترة الماضية، حيث أشارت شيرين إلى أن حسام حبيب لم يستولي علي أموالها في أي وقت من الأوقات، قائلة: “بصراحة حق الله أن حسام عمره ما أخد مني فلوس ولا استفاد مني ماديا بل بالعكس تماما أنا ما عرفش احوش  فلوس ليا غير لما اتجوزت حسام عشان كان بعكس اللي بيتقال تماما وهو كان بيحافظ علي مالي ودي صراحة عشان دي حاجة هسأل عليها قدام ربنا”، لتعود اليوم وتؤكد كل تلك الاتهامات.

الوسوم

مقالات ذات صلة

‫2 تعليقات

  1. It’s a shame you don’t have a donate button! I’d definitely
    donate to this excellent blog! I suppose for now i’ll settle for
    book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to brand new updates and will share this website with my Facebook group.
    Chat soon!

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق
إغلاق