أهل الفن

محمود المهدي : طلقت منة عرفة بسبب الخيانة وعلي غزلان ربنا نجاه !

محمود المهدي يكشف أسرار صادمة عن أسباب طلاق منة عرفة

تصدر اسم منة عرفة وزوجها محمود المهدي التريند المصري و مواقع التواصل الإجتماعي ، وذلك عقب اعلانهما الطلاق رسميا للمرة الثالثة ، وذلك يعني أنهما لم يعد لديهما فرصة للرجوع إلا بعد زواجها من شخص آخر وطلاقها منه.

وأعلنت منة عرفة ذلك الخبر في بوست نشرته على صفحتها الرسمية على موقع “إنستجرام” قالت فيه : “تم الطلاق رسميا وربنا يوفق الجميع”.

وعلق محمود المهدي على خبر الطلاق بكلام صادم نشره على صفحته الرسمية على موقع “إنستجرام” : “م الطلاق خلاص للأسف كان في خيانة وعديتها واضحك عليا في أول الجوازة وقتها عشان أحافظ على بيتي سكت وغير أمها سبب خراب البيت بسبب الفلوس عشان هي اللي كانت بتصرف عليها منه وبسبب اني كنت رافضها تشتغل في المجال ده وأمها مكانش عندها مانع تتنازل مقابل الفلوس بس كل حاجة بالدليل”.

وتابع كلامه عن والدتها قائلا : “فضلت تحاول لحد ما خربت البيت وخدو فلوس مني كتير هي وأهلها واتهجموا عليا وخدوا العفش وبيعوني العربية واخواتها وكل حاجة بالدليل”.

واختتم كلامه قائلا : “حقي عند ربنا وحسبي الله ونعم الوكيل في خراب البيوت أمها بس والله كل الفلوس اللي خدوها وكل حاجة عملتها هبينها وأنا ما طلعتش عمري اتكلمت من غير دليل أو إثبات بس للأسف وبجد علي غزلان ربنا نجاه واليومين دول هنزل الحجات للأسف أهلها بعد أما شلتهم وصرفت وعملت عملو اللي ما يتعملش معايا”.

الوسوم

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق
إغلاق