أهل الفن

بعد خضوعة لعملية جراحية.. رسالة هيدي كرم لأشرف زكي

وجهت النجمة هيدي كرم رسالة إلى نقيب المهن التمثيلية الدكتور أشرف زكي، بعد خضوعه لعملية تركيب دعامات في القلب بسبب المجهود الكبير الذي كان يبذله

وكتبت هيدي   عير حسابها “أنا عمري ما شفت حد بيرد على تليفونه في كل وقت في ال ٢٤ ساعه ٧ ايّام في الأسبوع عمري ما شفت حد بيتعامل مع كل عضو في النقابه و كأنه الوحيد عمري ما شفت حد عنده صبر و طولة بال ان يسمع مشاكل كل واحد فينا بدون ما يزهق و لا يتخنق … عمري ما شفت حد منصف و بيعامل أعضاء النقابه كلهم على انهم عيلته و أهل بيته زيك يا دكتور اشرف …. انت عارف اني لما بحس اني هاقع في اَي مشكله في الشغل الحاجه الوحيدة اللي بتطمني هي فكرة انك نقيبنا اللي أكيد ها تسندنا و تقف جنبنا “.

 

وتابعت “حتى في الازمه بتاعت كورونا وجودي في نقابه انت نقيبها مطمني جداً …. معلش طولت شويه لكن دي مشاعري ناحية راجل محترم زي حضرتك … كلنا بنحبك و بنحترمك و بندعيلك من قلوبنا ربنا يقومك بالسلامه انت السند و الضهر لكل عضو في النقابه … تستاهل كل الحب و التقدير”.

 

 

وكشفت الفنانة نهال عنبر مسئولة الصحة بنقابة المهن التمثيلية أن الفنان أشرف زكي بحالة جيدة ومستقرة الآن ، وقالت أنه خضع لعملية تركيب دعامات في القلب بسبب المجهود الكبير الذي كان يبذله في الفترة الماضية ، وعليه عبئ كبير ومسئوليات من النقابة والاكاديمية وربنا يكون في عونه .

 

الوسوم

مقالات ذات صلة

‫52 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق
إغلاق