أهل الفن

لهذا السبب.. تامر حبيب من أغنى أغنياء الكوكب

شكر المؤلف تامر حبيب كل من حرص على تهنأته بعيد ميلاده، الذي احتفل به منذ أيام، واعترف في منشور عبر حسابه على انستجرام أنه من أغنى أغنياء الكوكب.

وقال:”أقر وأعترف بأني من أغنى أغنياء الكوكب، و ثروتي لا تقدر بمال… ثروتي هي كم ضخم من الصحاب الجدعان الحلوين اللي عمري ما حسيت بسببهم اني لوحدي أو خايف من بكرة في السراء والضراء… أنا بقالي ٣ ايام بلياليهم بستقبل أحلى كلام وأمنيات وتهاني من القلب بسبب عيد ميلادي الميمون على كافة وسائل التواصل الاجتماعي”.

وتابع “والحمدلله الحمدلله بسبب عددهم الذي لا يحصى أو يعد، مستحيل أقدر أرد عليهم كلهم عشان ٤٠ ساعة في اليوم مش هايكفوا… ألف مية مليون شكر على طاقة الحب العملاقة اللي فتحتوها عليا يا أحلى ونس وسند وثروة وربنا يديم النعمة دي عليا و مايحرمنيش منها ويحميها من شر عين كل حاسد وحاقد سواء قاصد أو مش قاصد، عشان مفيش نعمة أثمن من دي ممكن الواحد يتحسد عليها”.

وأضاف:”أصل أنا أمي كانت دايماً بتدعيلي إن ربنا يحبب فيا خلقه، و الحمدلله ربنا استجاب لدعوتها من وسع…. ألف حمد وشكر ليك يا رب وألف ألف شكر لكل من اسعدني بتهنئتي بعيد ميلادي، و مليون شكر ليكي يا أمي على دعوتك الغالية وألف رحمة ونور عليكي… اقرولها الفاتحة بقى وادعولها عشان عيد ميلادها النهارده”.

 

الوسوم

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق
إغلاق